2e weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu 2e weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu

2e weekend

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

31 Augustus 2014 | Suriname, Paramaribo

Kapot verslagen door de trip in jungle gaan we toch maar even lekker op stap naar havana, voor we gingen hebben we gezellig met de meiden en heren die we al hebben keren kennen naar de sanzi bar, beetje voor borrelen. Super leuke eerste nacht gehad in havanna. Volgende dag hebben wij de plaatstelijk studenten zwembad op gezocht en daar nog heerlijk genoten van overheerlijke verse smoothies genoten.
In de avond hebben gezllig gebbq met onze nederlandse buren een daarna waren we met ze allen uitgenodigd in een studenten huis. Voor nederlandse huis project x pardy.
Alleen viel een beetje tegen waren ong 30 studenten. Daarna zijn we door gegaan touche om die club eens te bekijken van de binnen kant en ook daar was de muziek keuze 10x beter dan in nederland. Zaterdags ben ik gezellig met douwe, leonie en jori naar white beach geweest en daar lekker vertoefd. In de avonds zijn we weer met groep uit eten geweest en hebben nog wat gedronken. We gingen slapen de kaarsjes waren uit bij ons allen. Hoe zou dat nou komen haha. Zondags ben ik oppad met Marije gegaan, even cultuur snuiven we hebben een fort bekeken en een musea gecheckt over de geschiedenis. Heel interessant om meer te weten dan over hoe het vroeger ging. En nu me voorbereiden op maandag 1sept dan begin ik bij me vrijwilligerswerk in het weeshuis, wat een uitdaging met aangedane kinderen. En nieuwe weg voor mij want heb nog niks in de zorg gedaan met kinderen. Oftewel naar anderhalve week heb ik nog steeds prima naar me zin laat maar komen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicolette

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5341

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 10 Mei 2016

Backpacken door Thailand & Indonesia

11 Augustus 2014 - 31 December 2014

Vrijwilligers werk in Suriname

Landen bezocht: