1e week vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu 1e week vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu

1e week vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

03 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Dag 1 van mijn vrijwilligerswerk in het weeshuis, ik ging met de taxi omdat ik nog niet wist hoe ik moest fietsen. een kleinschalig weeshuis met kinderen die uit huis geplaatst zijn. Hier in Suriname duurt het hele proces ongeveer 3x zo lang als in Nederland als het niet langer is, verschrikkelijk om te horen. Ik werd in het diepe gegooit ik mocht ze 4 uur lang vermaken, de meiden waren nog in het huishouden aan het helpen dus ik had de jongens voor me alleen.
Natuurlijk wouden ze voetballen en vonden het geweldig dat een Nederlandse dame wel een ballentje kon trappen, het was 1 tegen 1 en wie het eerst 3 goals maakte. Het bleek wel dat ze nog niet klaar gestoomd waren om tegen mijn voetbal skills op te kunnen (haha) .
Naar een paar potjes werd het te warm om door te gaan, ze wouden graag spellentjes met me doen, memory, donkey. En voor ik het wist was het alweer 3 uur en moest ik afscheit nemen met een dikke knuffel.

Had ik al verteld van Bami? Onze schattige weeshond, die vaak een bezoekje bij ons komt brengen en over ons waakt als we over straat lopen of als er iemand langs ons hek loopt, geweldig 1om te zien haha.
Hier in Suriname houden de meesten helemaal niet van honden.

Voor de volgende dag had ik me

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicolette

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5378

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 10 Mei 2016

Backpacken door Thailand & Indonesia

11 Augustus 2014 - 31 December 2014

Vrijwilligers werk in Suriname

Landen bezocht: