weekend 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu weekend 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nicolette Woering - WaarBenJij.nu

weekend 3

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

07 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Jeetje mineetje, het voelt of ik hier al eeuwig ben, maar zit er nauwelijks 2.5 week haha. En co- assistent die bij Lisa op de spoed werkte, had een feest georganiseerd op een pardy bus donderdag avond. 40 nlers stage lopers en vrijwilligers en anders wat had hij bij elkaar opgetrommeld. Hier drinken ze veel borgoe, Surinaamse rum. Naar mijn idee smaakt het naar berenburg. Waren ingeladen in de pardy bus en overvloed parbo bier en daar gingen we de hele stad door met knetter harde muziek aan allerlei disco lichten. Anderhalf uur lang is de bus volledig in vuur en vlam geweest, het was echt super leuk! In tijden niet zon geweldig gezellig feest gehad, daarna heeft de bus ons in Havanna afgezet om het zeer geweldige feestje voort te zetten. En ja, had behoorlijk hoofdpijn de dag erna.. lekker uitgebrakt bij het mooie zwembad van hotel marriot, echt een paradijs. Savonds lekker uiteten geweest met Leonie en Jori en Lies. Tja, dat kan hier maar beetje uiteten gaan, kost geen flikker in vergelijking met Nederland en soms is zelf iets koken nog duurder en ten 3e het is zo verschrikkelijk lekker.. dat ik wel begrijp waarom sommiger hier een paar kilos meer mee dragen.. zaterdags zijn we naar winkel centrum geweest waar de kleren europeese prijzen waren, daar lekker rond gestruund en stiekem even bij de mac wat gegeten...
savonds hebben we ons prima vermaakt met een groepje voor te borrelen en gezellig op stap naar szasza su. Naar mijn idee een club met veel meer Nederlanders dan Surinamers haha, maar dat maakt het wel heel gezellig, en zo over leer je steeds weer mensen kennen.
Even me stuk gelachen omdat op podium een paar suris os gingen en ze dachten even de show te kunnen stelen maar was helaas meer een afgang. Zondags rustdagje, lekker wezen bootschappen doen, blogs maken relaxen bij komen etc. Straks uiteten met huisgenootje Marije en mweer naar morgen uitkijken om met Leonie gezellig weer met de kinderen bezig te zijn.